^Powrót do góry

  • 1 PONAD 80 LAT TEMU...
    ........................................................................................ Szkoła Podstawowa Nr 2 w Piastowie powstała na miejscu uroczego parku. Wiekowe drzewa, nieco tajemniczych chaszczy oraz urocze alejki z ławkami otaczały staw i miejsce, w którym regularnie odbywały się potańcówki. Ten romantyczny zakątek, zmienił się w lecie 1934 roku w plac budowy. Po dwóch latach „Dwójka” miała swój pierwszy budynek z prawdziwego zdarzenia. Zakresem swojej działalności objęła teren miasta na północ od torów kolejowych.Do nowo powstałej szkoły przyjęto 580 uczniów. Funkcję kierownika pełniła p. Zofia Jellinek. Dopiero od pierwszego września 1932 r. SP Nr 2 została usamodzielniona...
  • 2 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 NA MIARĘ XXI WIEKU
    .......................................................................................... CHCEMY, ABY NASI UCZNIOWIE DZISIAJ WIEDZIELI, CO TRZEBA POZNAWAĆ JUTRO, BY RADZIĆ SOBIE POJUTRZE. W listopadzie 2012 roku Szkoła Podstawowa Nr 2 w Piastowie obchodziła 80-lecie swego istnienia. Losy placówki oświatowej i jej wpływ na wszystko, co działo się w naszym mieście, to z pewnością powód do dumy czterech pokoleń mieszkańców Piastowa. Szkoła nasza posiada liczne certyfikaty, m.in. jest SZKOŁĄ Z KLASĄ i ma UCZNIÓW Z KLASĄ, jest SZKOŁĄ Z PRAWAMI DZIECKA, SZKOŁĄ MYŚLENIA i SZKOŁĄ BEZ PRZEMOCY. Jest szkołą na miarę XXI wieku.
  • 3 PLAC ZABAW
    ....................................................................................... W ramach programu „Radosna Szkoła” w naszej szkole powstał nowy plac zbaw. „Radosna Szkoła” to rządowy program, który ma umożliwić doposażenie szkół w odpowiednie środki dydaktyczne, dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci. W ramach tego programu uzyskaliśmy dofinansowanie na zakup pomocy dydaktycznych oraz budowę placów zabaw.
  • 4 Program „Mleko dla szkół”
    ....................................................................................... W ramach programu UE „Mleko dla szkół” zachęca się dzieci do spożywania produktów mlecznych i przestrzegania zbilansowanej diety. Odgrywa on również rolę edukacyjną, wspierając rozwijanie dobrych nawyków żywieniowych, które będą trwać przez całe życie. Poprzez unijny program „Mleko dla szkół” Unia Europejska przekazuje dotacje szkołom i innym placówkom szkolnym, aby mogły one zapewniać swoim uczniom mleko i inne produkty mleczne. Przy ścisłej współpracy z programem UE „Owoce dla szkół”, Unia Europejska dokłada wszelkich starań, aby przyszłe pokolenia rosły zdrowo.
  • 5 Zajęcia komputerowe
    .......................................................................................... Zajęcia w pracowni komputerowej pozwalają na zdobywanie umiejętności zastosowania komputera w nauce, zabawie, realizacji własnych pomysłów i rozwijaniu zainteresowań oraz wdrażają do wytrwałości i samodzielnego rozwiązywania problemów. W roku szkolnym 2012/2013 czterech uczniów z klas V-VI zakwalifikowało się do II etapu Konkursu miniLOGIA 11 organizowanego przez Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Do III etapu zakwalifikowała się uczennica klasy 5a Maria Śmigielska, a 15 maja 2013 w OEIIZK w Warszawie odebrała z rąk Mazowieckiego Kuratora Oświaty nagrodę i tytuł laureata Przedmiotowego Konkursu Informatycznego.

Szkoła Podstawowa Nr 2

im. Marii Skłodowskiej-Curie w Piastowie

  
  
  

Aktualności

Święto Ziemi

Dnia 22.04. klasa 0b obchodziła Święto Ziemi. Tego dnia uczniowie dowiedzieli się w jaki sposób należy dbać o środowisko oraz co możemy zrobić, aby pomóc naszej planecie. Nauki i zabawy było na cały dzień. Dzieci segregowały śmieci. Następnie powstały piękne obrazki naszej Ziemi, a na koniec stworzyliśmy plakaty, które dają dużo do myślenia... Wiedza dzieci była w wielu przypadkach zaskakująca, co świadczy o tym, że rodzice zwracają uwagę na wiele ważnych rzeczy. 

Ważne abyśmy pamiętali o środowisku nie tylko w święto Ziemi, ale każdego dnia!
To była bardzo ważna lekcja, która na długo pozostanie w naszej pamięci...
Marzena Ziubińska wychowawca klasy 0b
 

Przywitanie wiosny

Dnia 22 marca klasa 0b obchodziła dwa święta. Po pierwsze witaliśmy wiosnę kolorową i radosną. Wspólnie przygotowaliśmy Marzannę.

Zostawiliśmy ją w szkolnym ogrodzie, a następnego dnia sprawdziliśmy, co się z nią stało... okazało się, że zima zniknęła na dobre i cieszyliśmy się pierwszymi oznakami wiosny:).

Druga ważna uroczystość to pamięć o ludziach, którzy znacznie różnią się od nas, ale mimo to są ważni tak jak my. Mowa tu o Światowym dniu Ludzi z Zespołem Downa. Aby być razem z nimi włożyliśmy dwie różne skarpety na nasze stopy. Rozmawialiśmy o tolerancji i o tym, że każdemu należy się szacunek. 
To była ważna lekcja pokory dla nas wszystkich...
 

Karmnik z recyklingu

W marcu został ogłoszony konkurs dla klas 0a i 0b na karmnik wykonany z materiałów wtórnych. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 20.04.2021r. Osoby, które zdobyły 3 pierwsze miejsca i otrzymały nagrody to:

1 miejsce Cezary Kisiel kl. 0b;
2 miejsce Martyna Gutkowska kl. 0a;
3 miejsce Agata Staniszewska kl. 0b.
 
Pozostali uczestnicy otrzymali dyplomy i nagrody pocieszenia.
Serdecznie gratuluję zwycięzcom i dziękuję za cierpliwość:). Zachęcam do czynnego brania udziału w następnych konkursach. 
 
Organizator konkursu: 
Marzena Ziubińska wychowawca klasy 0b.
 

Dzień dinozaura

Dzień dinozaura

 

25 lutego już od rana wyruszyliśmy na wędrówkę poznając prehistoryczne zwierzęta. W tym dniu poprzez zabawy i zadania dzieci poznawały życie dinozaurów. W naszej grupie dzieci znają wiele ciekawostek na temat życia dinozaurów, ich nazw, wielkości, o tym gdzie mieszkały i czym się żywiły. Porównywały swoje stopy z szablonem stopy dinozaura, tworzyły szkielety malując farbami, odnajdywały cienie dinozaurów. Poznały na czym polega praca paleontologa.  Wykonały wiele prac, także edukacyjnych, wykorzystując przy tym różne materiały. Dzięki temu Dzień Dinozaura przeniósł nas w odległy, wciąż tajemniczy świat.

 

Włochy i Brazylia

Słoneczna Italia i karnawał w Rio

 

Realizując projekt „Choć niewiele mamy lat, to zwiedzamy cały świat” w miesiącach styczeń-luty dzieci z oddziału przedszkolnego 0a wybrały się w podróż do Włoch            i Brazylii. Podczas podróży miały okazję poznać różne ciekawostki dotyczące tych państw, zabytki, ulubione dania i wynalazki. Podczas wizyty we Włoszech dzieci poznały historię drewnianego chłopczyka „Pinokia”, dowiedziały się jak powstają lody oraz mogły zaprojektować swoją własną pizzę w formie pracy plastycznej. Były też bardzo ciekawe zajęcia matematyczne i kodowanie.

Przenosząc się do Brazylii dzieci poznały zwierzęta z amazońskiej dżungli, nauczyły się śpiewać piosenki i wykonały piękne papugi. Największą atrakcją oczywiście był karnawał i bal w pięknych strojach.

Kolejna podróż kierunek Chiny.

 

Dzień kota

W dniu 17 lutego w grupie 0a obchodziliśmy nietypowe święto- „Dzień kota”. Celem obchodów tego dnia było podkreślenie znaczenia kotów w życiu człowieka. W tym dniu dzieci słuchały ciekawostek o tych milusińskich zwierzętach oraz miały do wykonania siedem kocich zadań. Była między innymi kocia gimnastyka, kocia mowa, koci spryt, kocia matematyka i inne. Dzieci aktywnie uczestniczyły w zabawach, miały dużo radości, gdy za wykonane zadanie otrzymywały naklejkę w postaci kociej łapki. Na zakończenie zajęć wykonały pracę „kota” z wykorzystaniem figur geometrycznych.

Dzień Nowych Technologii w Edukacji

 

DZIEŃ  NOWYCH TECHNOLOGII W EDUKACJI

W tym roku nasza szkoła po raz pierwszy aktywnie włączyła się w obchody Dnia  Nowych Technologii w Edukacji. To inicjatywa Ministerstwa Edukacji i Nauki, której celem jest popularyzowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywanych w pracy z uczniami w szkole.

NASZYM TEMATEM PRZEWODNIM W TYM DNIU BYŁO:

WSPÓŁCZESNA WERSJA RETRO – CZYLI KINO NIEME Z MARIĄ SKŁODOWSKĄ-CURIE

W PROJEKCIE WZIĘLI UDZIAŁ:

Uczniowie klasy II a z Szkoły Podstawowej Nr2 w Piastowie.

NASZYM CELEM BYŁO:

Wykorzystanie Nowoczesnych Technologii w realizacji założonych działań.

ZREALIZOWALIŚMY:

 

  • Zajęcia polonistyczne -Poznajemy historię kina- zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem Genially oraz Encyklopedii multimedialnej.

 

  • Film niemy o życiu i osiągnięciach naszego patrona szkoły –Marii Skłodowskiej-Curie.

 

  • Spotkanie biblioteczne- Kino Nieme z Marią Skłodowską –Curie- prezentacja genially, escape room.

 

  • Narysuj to sam!- Najciekawsza scenka z realizacji w/w filmu wykorzystaniem programu graficznego – Paint oraz cyfrowej tablicy Jamboard.

 

  • Picture dictionary with Maria Skłodowska –Curie- Tworzymy słownik języka angielskiego – Kolorowanki, Jamboard

 

  • Co Ty wiesz o kinie Niemym …? –gry i zabawy edukacyjne z wykorzystaniem aplikacji learnningApps, puzzlefaktory.pl, www.supercoloring.com., specjalni.pl –generator kodowania

KROK PO KROKU … czyli relacja naszych działań.

Z okazji Dnia Nowych Technologii w Edukacji przeprowadzone zostały zajęcia w ramach edukacji polonistycznej. Zajęcia wzbogacone były projekcją filmów. Podczas zajęć uczniowie poznali najważniejsze zagadnienia:” Historia kina”, „Gatunki filmowe”. Wspólnie z wychowawcą wykorzystali zasoby multimedialne do wyszukiwania informacji.

Podczas zajęć bibliotecznych, odbyła się prelekcja nt. kina niemego, pokaz pierwszych filmów niemych. Uczniowie przy wykorzystaniu zasobów internetowych poznali tajniki tworzenia filmu. Na czym polega gra aktorska w kinie niemym.

Efektem tych działań był udział uczniów w nakręceniu niemego filmu: „Maria Skłodowska –Curie”. Realizacja wyżej wymienionego  projektu dostarczyła dzieciom dużo emocji i radości szczególnie w tak trudnych czasach pandemii. Nagranie scenek było także okazją do poznania zwyczajów, jakie panowały za czasów Marii Skłodowskiej- Curie oraz czym różni się praca aktora na planie filmu niemego od filmu dźwiękowego. Film został zaprezentowany społeczności szkolnej przy pomocy mediów. Nasi wspaniali aktorzy otrzymali mnóstwo pochwał i ciepłych słów. Uwieńczeniem sukcesu było, otrzymanie nagrody filmowej z rąk Pani Dyrektor-symboliczna statuetka Oskara.

Podczas zajęć informatycznych uczniowie klasy drugiej przy wykorzystaniu programu graficznego Paint wykonali samodzielnie grafikę do najciekawszej według nich, scenki z filmu. Następnie wszystkie prace zostały zaprezentowane na tablicach graficznych Jamboard.

W realizacji projektu nie mogło zabraknąć języka angielskiego. Uczniowie wspólnie z nauczycielem języka angielskiego stworzyli „Słownik języka anielskiego o Marii Skłodowskiej- Curie: „Picture dictionary with Maria Skłodowska- Curie”. Były gry i zabawy online, tablica graficzna  Jamboard.  Dzięki tym działaniom dzieci miały okazję stosować język obcy w swobodnej i niestresującej sytuacji.

W dniu 22 marca nie mogło zabraknąć gier i zabaw z wykorzystaniem dostępnych programów i aplikacji edukacyjnych takich jak Learning Apps: Milionerzy, puzzlefaktory. pl, supercoloring.com, specjalni.pl- generator kodowania. Uczniowie mogli sprawdzić swoją wiedzę po świecie kina niemego w atrakcyjnej dla  nich formie.

Nasze pierwsze spotkanie z Dniem Nowych Technologii w Edukacji uważamy za udany. Dzięki temu projektowi drugoklasiści poszerzyli i utrwalili wiedzę  na temat nowoczesnych technologii, a ich film został wykorzystany na zajęciach języka polskiego w starszych klasach w ramach omówienia lektury „Nazywam się Maria Skłodowska –Curie”.. W przyszłym roku planujemy zaprosić naszą całą społeczność szkolną do udziału w tej wspaniałej akcji.

 

 

Materiały informacyjne dotyczące kształcenia w klasach o profilu wojskowym


UWAGO OŚMIOKLASISTO!

Jeśli już teraz wiesz, że stać Cię na więcej, że zwyczajna nauka nie rozwinie Twojego potencjału, może warto pomyśleć o szkole ponadpodstawowej i klasie o profilu „Cyberbezpieczeństwo i nowoczesne technologie informatyczne”?

CYBER.MIL Z KLASĄ - INWESTYCJA W SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ

Zapewne jesteś uważnym obserwatorem i widzisz, że rozwój i technika pędzą w zastraszającym tempie. Współczesny świat kładzie olbrzymi nacisk na kreatywność i niecodzienność. Ale żeby zaistnieć za kilka jako dobry specjalista, działanie musisz podjąć już dziś.

Jednym z takich rozwiązań, który może otworzyć przed Tobą okno na świat, jest nauka w szkole średniej, w klasie objętej „Programem CYBER.MIL z klasą”.

W trakcie nauki oprócz informatyki na bardzo wysokim poziomie, będziesz uczył się również takich ciekawych przedmiotów jak kryptografia, algorytmika, cyberbezpieczeństwo, zarządzanie bezpieczeństwem danych i informacji.

Sam dobrze wiesz, jak ważne są nowoczesne technologie i bezpieczeństwo. Edukacja z tych przedmiotów pozwoli Ci już dzisiaj nauczyć się obsługiwać przyszłe realia. Zdobędziesz wiedzę i kompetencji z obszaru współczesnych zagrożeń cyfrowych, zarządzania ryzykiem w zakresie cyberbezpieczeństwa, bezpieczeństwa systemów informacyjnych oraz kryptograficznych aspektów ochrony danych.

 Nie tylko w szkole

„Program CYBER_MIL z klasą” to przede wszystkim innowacja. Dlatego jako uczeń będziesz uczestniczyć przede wszystkim w praktycznych zajęciach z wykorzystaniem nowoczesnych systemów operacyjnych i pakietów obliczeń symbolicznych. Skorzystasz z możliwości obserwacji pracy w profesjonalnych jednostkach Ministerstwa Obrony Narodowej, różnych instytutów naukowych oraz firm z branży cyberbezpieczeństwa.

 I co później?

Nauka w CYBER_MIL z klasą to bilet wstępu na praktycznie każdą prestiżową uczelnię. Jeśli wybierzesz uczelnię wojskową lub cywilną będzie Ci dużo łatwiej przyswoić zagadnienia z programu studiów, bo będziesz już miał solidne fundamenty. To jakie studia wybierzesz jest jednak tylko i wyłącznie Twoją decyzją.

 

Tylko szesnaście szkół realizujących  programem CYBER_MIL z klasą są objęte bezpośrednim wsparciem Wojska Polskiego. Oprócz wsparcia finansowego do ich dyspozycji pozostają  fachowe i profesjonalne jednostki patronackie, które służą dodatkową pomocą. Koordynatorem realizacji projektu w wybranych 16 szkołach w całej Polsce jest Biuro Programu Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej wspierane działaniami przez takie wyjątkowe instytucje jak Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie i Narodowe Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni.

Brzmi zachęcająco?

Żeby stać się uczniem takiej klasy musisz już dziś wykazać się przede wszystkim   zdecydowaniem. Programem objętych jest tylko 16 szkoły w całym kraju. Po jednej w województwie.

Od września bądź jednym z nielicznych bo maksymalnie 15 uczniów w określanej klasie będzie miało możliwość uczenia się tak ekskluzywnych klasach.


Twoja przyszłość jest już tylko w Twoich rękach.

------------------------------------------------------

CZYTAJ SZCZEGÓŁY

Oferta dla najlepszych

Ministerstwo Obrony Narodowej postawiło bardzo wysokie kryteria.Aby się do Projektu zakwalifikować szkoła musiała spełnić szereg kryteriów formalnych, m.in. prowadzić działalność dydaktyczno-wychowawczą w dziedzinie obronności państwa wpisaną w statut szkoły, posiadać klasy realizujące program z matematyki i informatyki lub matematyki i fizyki na poziomie rozszerzonym, uzyskać właściwą średnią wyników egzaminu maturalnego z matematyki w ciągu ostatnich trzech lat, zgodę organu prowadzącego na współfinansowanie programu.

Wymagania były wyśrubowane, ale dzięki temu w programie uczestniczą najlepsi z najlepszych. Dla szkół to duże wyzwanie, ale również szansa na zaistnienie na wymagającym rynku edukacji i możliwość pozyskania najzdolniejszych uczniów. Dla uczniów to z pewnością bardzo wysoka poprzeczka, ale też konkretne umiejętności i niezwykle cenna wiedza w przyszłości. Wreszcie: kto nie chciałby być wśród najlepszych? Ostatecznie do udziału w projekcie zakwalifikowano 16 szkół z całej Polski.

Trzy lata specjalistycznej edukacji

„CYBER.MIL z klasą” prowadzony będzie przez 3 pierwsze lata nauki w danym typie szkoły (licea i technika). W każdej klasie będzie ograniczona liczba uczniów – nie mniej niż 10 i nie więcej niż 15. Program nauczania obejmie takie obszary tematyczne jak: podstawy kryptografii, historia kryptografii, podstawy algorytmiki, podstawy cyberbezpieczeństwa, zarządzanie bezpieczeństwem danych i informacji. Nauka w takiej klasie umożliwi uczniom zdobycie wiedzy i kompetencji z obszaru współczesnych zagrożeń cyfrowych, zarządzania ryzykiem w zakresie cyberbezpieczeństwa, bezpieczeństwa systemów informacyjnych oraz kryptograficznych aspektów ochrony danych.

W ramach kształcenia przewidziano zajęcia teoretyczne i praktyczne z wykorzystaniem nowoczesnych systemów operacyjnych i pakietów obliczeń symbolicznych. Planowane są także zajęcia zdalne w formie e-lerningu, wizyty studyjne w jednostkach MON, instytutach naukowych oraz firmach z branży ceberbezpieczeństwa.

Za koordynację i przebieg programu odpowiada Biuro do spraw Programu „Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej” – doświadczone już w prowadzeniu tego typu projektów edukacyjnych. Nadzór merytoryczny sprawować będzie Narodowe Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni oraz Wojskowa Akademia Techniczna.

Pokaźne wsparcie z budżetu

Ministerstwo Obrony Narodowej udzieli szkołom wsparcia finansowego na realizację zadania. Środki te będą mogły wykorzystać m.in. na zakup sprzętu komputerowego, drukarek, tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych, licencji i oprogramowania, dostarczania usług internetowych. Oznacza to, że szkoły będą dobrze wyposażone, a z potrzebnych materiałów dydaktycznych uczeń będzie mógł korzystać na miejscu, bez potrzeby główkowania, jak i gdzie wykonać zadanie domowe czy prezentację.

Drzwi do kariery

Celem programu jest wykształcenie potencjalnych kandydatów na żołnierzy i pracowników Sił Zbrojnych RP, w tym szczególnie do tworzonych Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. To oznacza, że dla większości absolwentów udział w programie będzie wstępem do prestiżowych stanowisk w jednostkach podległych MON. Z pewnością wśród tegorocznych ósmoklasistów jest dużo takich, którzy interesują się mundurem, a jednocześnie ich pasją jest informatyka. To oferta dla was idealna! A co, gdy nie masz sprecyzowanych planów albo boisz się, że nawet jeśli myślisz o wojsku za kilka lat możesz zmienić zdanie? Nie martw się, to tylko propozycja. Potraktuj ją jako kolejne drzwi, które otwierają się przed tobą. Dzisiaj walka z zagrożeniem w cyberprzestrzeni to wyzwanie już nie przyszłości, a teraźniejszości i zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie w armii będzie wyłącznie rosnąć. Ale także na rynku cywilnym: przecież trudno wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które działa w oparciu o system informatyczny i nie chce chronić wysiłku swoich pracowników czy danych klientów. Zatem nic, czego się nauczysz, się nie zmarnuje.

 

DZIEŃ PATRONA SZKOŁY - NIEMY FILM-MARIA SKŁODOWSKA-CURIE

 

W ramach realizacji projektu edukacyjnego „Być jak Maria Skłodowska-Curie”, a także z okazji Święta Patrona szkoły, które przypada w marcu, nasi wspaniali uczniowie z klasy 2A pod opieką p. Edyty Oziembłowskiej oraz Moniki Wiadernej, nagrali  film w konwencji kina niemego, którego celem było  szerzenie wśród uczniów wiedzy o życiu i osiągnieciach patrona szkoły. Realizacja powyższego przedsięwzięcia była także okazją do poznania zwyczajów, jakie panowały za czasów  Marii Skłodowskiej- Curie .

Podczas prób dzieci miały okazję przekonać, jak  bardzo różni się praca aktora na planie filmu niemego od dźwiękowego. Wszyscy uczniowie byli bardzo  zaangażowani w przygotowaniach do nagrania. Bardzo cieszyli się , że mogą zgłaszać swoje pomysły na przedstawienie danej scenki. Było mnóstwo śmiechu i … powtórek.

Podczas nagrania wszyscy byli bardzo przejęci. Niełatwo było wystąpić pierwszy raz przed kamerą, stres był ogromny, ale chęć zaprezentowania społeczności szkolnej filmu w wersji kina niemego, zwyciężyła z tremą!

Udało się!!! A uwieńczeniem sukcesu, było otrzymanie z rąk Pani Dyrektor Anny Depta nagrody filmowej.

Dziękujemy wszystkim rodzicom uczniów klasy 2a za zaangażowanie i pomoc.

Film dostępny jest w szkolnej bibliotece.

„ The Crown of the United Kingdom”

Z przyjemnością informujemy, że konkurs  „„ The Crown of the United Kingdom”   został rozstrzygnięty.

 

Konkurs  został ogłoszony w  celu  rozwijania umiejętności plastycznych kreatywności dzieci  oraz propagowanie uczenia się języka angielskiego.

Oceny prac dokonała komisja konkursowa, która postanowiła przyznać nagrody dla następujących dzieci.

 Nagrodzeni uczniowie klas  I – III  to :

Katarzyna Konieczna, kl. II B (I miejsce),

Jan Dobrzyński , kl. II A (II miejsce) 

III miejsce  ex aequo Natalia Gałkowska II B   i Emilia Malinowska   kl. II A 

 

Dodatkowo zostały wyróżnione prace następujących uczniów:

 Jakub  Kostrzewski ,  kl   II  A

 Adam  Więczkowski   kl I  A

Zuzana Krześlak  kl  I A, 

Jagoda Borsuk, kl II B 

 

 Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!  Gorąco dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie!

Organizator konkursu: Agnieszka Renner

 

Życzenia Wielkanocne

 

 

 

 

Gdy nadejdą Święta niech nadzieja i radość zastukają do Waszych drzwi, a Wielkanoc przyniesie pomyślność, szczęście i piękny uśmiech każdego dnia.

Na zbliżające się Święta Wielkanocne moc serdecznych, pachnących wiosną życzeń i Świąt Wielkanocy pięknych jak bajka.

Anna Depta

Dyrektor Szkoły

 

Więcej artykułów…

  1. Listy rekrutacyjne
  2. Dzień Osób z Zespołem Downa
  3. Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego
  4. Narodowy Spis Powszechny
  5. Międzyszkolny konkurs na najciekawsze przedstawienie teatralne w ramach obchodów 235 rocznicy urodzin Wilhelma Grimma
  6. Zajęcia karate tradycyjnego
  7. BohaterON w Twojej Szkole 2020
  8. REKRUTACJA – KWARANTANNA DOKUMENTÓW
  9. Bal karnawałowy 0b
  10. Bezpieczeństwo w sieci.
  11. Światowy Dzień Pizzy
  12. „Czytam, wiem, rozumiem”
  13. "Fabryka Świętego Mikołaja"
  14. Rekrutacja do klasy I i oddziału przedszkolnego w roku szkolnym 2020/2021
  15. Razem na święta
  16. 2021
  17. Półkolonie.
  18. KONKURS WELTSPRACHENKINDER
  19. Życzenia Świąteczne
  20. Makieta lasu
  21. Dzień Pluszowego Misia
  22. Z wizytą u królowej
  23. Dzień kredki
  24. Mikołajki w 0 a
  25. Andrzejki w 0a
  26. Konkurs z języka angielskiego
  27. Prace artystyczne dla św. Mikołaja
  28. Wyniki konkursu plastycznego Mój mały miś
  29. Andrzejki i Mikołajki w 2a
  30. Prace plastyczne naszych uczniów
  31. Język niemiecki online.
  32. konkurs plastyczny pt. „Pomagam”.
  33. Konkurs filmowy.
  34. 11 listopada w SP2
  35. Motyw Polski w języku angielskim
  36. Konkurs fotograficzny i literacki SleeveFace „Pokaż swoją domową biblioteczkę”
  37. Konkurs jesienny dla klas 0a i 0b
  38. InstaLogik - konkurs matematyczno-informatyczny.
  39. Artystyczny projekt w pracowni malarskiej
  40. Zdalne nauczanie w II A
  41. Oddział przedszkolny
  42. Misiowy konkurs w SP2
  43. Sukces naszego ucznia.
  44. Szkoła do hymnu
  45. Sukces naszego ucznia.
  46. 11 listopada Narodowe Święto Niepodległości
  47. Informacja dyrektora szkoły
  48. I Ogólnopolskie Dyktando na Święto Niepodległości
  49. Mistrzowie Tabliczki Mnożenia
  50. Fluoryzacja
  51. Konkursy z historii
  52. Światowy Dzień Zwierząt.
  53. Bez chemii na drodze
  54. Zdrowe odżywianie
  55. Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia
  56. Rzecznik Praw Ucznia
  57. Dni wolne i dni opiekuńczo-wychowawcze
  58. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny
  59. Aktualizacja planu
  60. Książki do matematyki - dostęp online.
  61. Aplikacja ProteGO Safe
  62. List Ministra Edukacji Narodowej z okazji rozpoczęcia roku szkolnego 2020/2021
  63. Obiady
  64. Wyprawka dla oddziałów zerówkowych.
  65. Listy uczniów.
  66. Informacja dla uczniów i rodziców.
  67. INFORMACJA DLA ÓSMOKLASISTÓW
  68. Podręczniki - uaktualnienie.
  69. WAKACJE!!!
  70. List od Ministra Dariusz Piątkowskiego
  71. Podziękowania
  72. DZIEŃ OJCA
  73. „MAŁY MIŚ W ŚWIECIE WIELKIEJ LITERATURY”
  74. Egzaminy
  75. Biblioteka w okresie zdalnego nauczania
  76. Konkurs Matematyczny Kangur - aktualizacja
  77. Trzymamy kciuki.
  78. Zajęcia opiekuńcze
  79. DZIEŃ DZIECKA
  80. Zarządzenie Dyrektora Szkoły
  81. DZIEŃ MATKI
  82. Prace uczniów
  83. Komunikat
  84. Jan Paweł II
  85. Badania w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej - wznowione
  86. Zarządzenie ze strony Miasta
  87. Zarządzenie Dyrektora Szkoły
  88. Majowe święta
  89. Zaproszenie.
  90. Życzenia Wielkanocne
  91. Ochrona Danych Osobowych
  92. Egzamin próbny - angielski
  93. Dyżur wakacyjny w piastowskich szkołach i przedszkolach
  94. Rekrutacja na rok 2020/2021
  95. prośba Mazowieckiej Policji
  96. Rekrutacja 2020/2021
  97. Materiały dla rodziców
  98. Informacje US
  99. Nauka podczas kwarantanny.
  100. Informacja Kuratorium Oświaty.
Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Piastowie  Rights Reserved.